Sunday, April 01, 2007

niste versuri super

Nu stiu cine le-a scris sau daca sunt de la vreo melodie, dar am gasit undeva versurile astea si mi-au placut foarte mult:

Vin de nicaieri si pot sa merg oriunde vreau
Nu ma stie nimeni fiindca sunt un nimeni
Trag zile dupa mine una dupa alta
Personal le iau asa cum vin una dupa alta
Moartea are contract cu mine, dat in scris
Ca sa ma ia dormind in vis
Invins profesionist, in meserie trist
Am invatat cum sa dozez un compromis
Prima lectie de viata am invatat-o singur, sigur
N-o stiu pe de rost da stiu cateva reguli
Cateva treburi care ma ajuta
Sa raman asa cum sunt cand ceilalti incep sa rada
Sa se vanda cand io nu vreau sa cumpar
Nu ca-i scumpa dimpotriva ei ofera multe
Doar ca mie, nimeni de nicaieri
Nu-mi trebuie nimic din ce ofera ei
Si sigur ma cunosti m-ai vazut pe undeva
Dar nu ma recunosti chiar daca stau in fata ta
Sunt chiar acolo si tu nu ma vezi
Fiindca tu nu poti sa vezi ceva in care nu crezi
Sunt multi exact ca mine si nu ii vede nimeni
Trec pe langa tine si se prezinta: "nimeni"
Nimeni de nicaieri, nimic iti cer
Vreau doar sa-ti amintesti
Daca nu ne-am intalnit chiar ieri.

6 comments:

Na Iri said...

Triste versuri.. dar adevarate.

Anonymous said...

grasu xxl - nimeni de nicaieri ;) misto..

Anonymous said...

imi plac versurile...st super reale si personal pot s spun k la kte mi s-au intamplat in ultimu timp s potrivesc cu ceea c simt

ॐ †††ஜ●๏̯͡๏The●WorLd●Is●FaKe๏̯͡๏ஜ††† ॐ said...

sunt superbe versurile...:X:X:X
le ador...:*:*:*

Eu. said...

smechereeee versurileee ,smechera melodiaaa...bravo grasu

Tybytza said...

http://www.youtube.com/watch?v=CKgzIVZefe0